"Hundred years ago companies stopped generating their own power and plugged into the electric grid… Today information technology is going through the same revolution."
- Nicholas Carr
Like electricity and water supply, so does internet and the use of cloud based corporate governance systems becoming a public-service. It’s a trend since years that companies are trusting more instead of the on-premise systems in cloud based corporate governance systems.
Heading to the Cloud – but how?
Although the trend itself is clear, he process is far from trivial and it has many pitfalls. Recognizing this Pannon Set Ltd. develops cloud based business management systems, which helps the clients in this transformation to the Cloud from the beginning to the end. The advantages of the Cloud:
Flexible:
Quackly and easily scalable based ont he IT needs
Affordable:
You only pay for that what you use and also the hardware and other IT related costs are minimized
Available:
Every day 24/7 available from anywhere and from any device
Simple:
You can free your IT department from software updates and server managment tasks
We have been developing cloud based corporate governance systems since 1999. Ever since then our products were developed based on the professional knowledge and experience of our staff, balancing inspiration, planning and technology.
As digitalisation is keep on accelerating, we offer next-generation IT solutions, such as cloud computing, mobility, or bigdata analytics in order to assist our customers to recognise and reply to their customers' needs, increase their work efficiency all while keeping excess costs to a minimum.
Lépést tartunk a legújabb technológiai trendekkel, de számunkra a legfontosabb az ember, aki a rendszert használja. Ezért arra törekszünk, hogy ügyfeleink problémáját a sajátunknak tekintsük, és együtt örüljünk a közösen elért sikereknek.
INTEGRÁLT WEBSHOPMobil eszközökre optimalizált integrált webshopot vezettünk be, amely:
-works with automatic data connection with the courier services
-supports a wide range of discount options
-optimized for multiple languages and countries
NETFAKTOR:A követelés eladóknak és vevőknek fejlesztett "Netfaktor" Online piactér szakrendszert a Telekom egyedi igényei alapján testre szabva vezettük be és üzemeltjük is.
Netfaktor partnereink:
Eladó oldal: bankok, közüzemek, vállalatok, faktorok;
Vevői oldal: több mint 100 regisztrált faktor
Further information: http://www.netfaktor.ps.hu
VÁLLALATIRÁNYÍTÁSI RENDSZER (ERP)Komplett termelésirányítási és gyártási szoftver bevezetése. A munkafolyamatok kezelése mobil eszközről. A munkatársak feladatainak és munkaidejének mérése és nyomonkövetése. Gyors és rugalmas gyártási terv készítés bármilyen paraméter változása esetén. Műszakvezetők Gantt-diagramon követhetik a valósidejű folyamatokat és a terv-tény eltérések alakulását.
Further information: www.gyartas.ps.hu
Ingatlan Vagyongazdálkodási Rendszer (IVR) Több szakaszban Integrált Ingatlan Vagyongazdálkodási Rendszert (IVR) vezettünk be az alábbi modulokkal:
Ingatlan nyilvántartás: Lakás és nem lakás célú ingatlanok, bérlemények adatainak strukturált nyilvántartása;
Műszaki modul: műszaki, karbantartási feladatok (elektronikus munkalap), ellenőrzési/átadás-átvételi jegyzőkönyvek;
Tanúsított iratkezelés: Tevékenységgel kapcsolatos iratok/dokumentumok életútjának teljes körű és digitalizált kezelése;
Követelés Kezelés: teljes körű (A -tól Z-ig) automatizált támogatása a puha behajtástól, a jogi szakasz FMH, VH lapok elektronikus kitöltéséig ;
Ügyfélkapu: hibabejelentés, ügyfél és szerződés adatok módosítása, számlainformációk, stb.
Further information: https://ivr.ps.hu/
WORKFLOWAz OFFI részére tesreszabott ügyviteli rendszert fejlesztettünk, amelyben az ügyfelekkel első kapcsolatfelvételtől egészen addig, amíg az Ügyfél Ügyfél marad kapcsolatos minden esemény és folyamat (Ki, Kinek, Mikor, Mit, Miért, Hogyan) rögzítésre kerül. Így kapcsolattartás és a belső munkafolyamatok összessége, szervezetten és összehangoltan történik, oly módon hogy az Ügyfél marad a fókuszban.
Further information: www.crm.ps.hu
DMS / TANUSÍTOTT IRATKEZELŐA Pannon Set Kft. által fejlesztett iktató és ügyiratkezelő rendszer a hazai intézményi és vállalati ügyfelek igényeihez azok informatikai struktúrájához illeszkedik és teljes körű iratkezelési funkcionalitást biztosít. A rendszer funkcionális felépítése klöveti a törvényileg előírt dokumentumkezelési szabályokat, de nem merül ki az érkeztetés, iktatás és irattározás folyamatában. A rendszer képes iktatási folyamatok vezérlésére, határidők figyelésére és teljes körű naplózásra valamint több érkeztető és iktatókönyv együttes kezelésére is.
Further information: http://dms.ps.hu/hu
KÖVETELÉS KEZELŐ RENDSZERA Q13 -nál bevezetésre került a megvásárolt, vagy kezelésre átvett követelések hatékonyan kezelésére fejlesztett KKR-FAKT rendszer. A rendszert 2005 óta fejlesztjük, és több tucatnyi telepítés, bevezetés van már mögöttünk. A KKR felhasználóinak száma évről évre töretlenül növekszik.
Further information: http://www.koveteleskezeles.ps.hu/kkr-fakt/
KÖVETELÉS KEZELŐ RENDSZERA MIVIZ-nél bevezetésre kerülő KKR® - Követelés Kezelő Rendszer támogatást kínál a behajtási folyamatok minden lépésére kezdve a puha behajtástól, a jogi szakaszban az elektronikus FMH, vagy az elektronikus VH lapok kitöltéséig. A KKR segítséével a munkafolyamatok támogatásával, automatizálásaval egyrészt követhetőbbé, másrészt hatkonnyá (jelentős idő és energi megtakarítás) vált a munkatársak munkavégzése.
Further information: http://www.koveteleskezeles.ps.hu/kkr-one/
WORKFLOWA Pannon Set által fejlesztett workflow alapú "Hálózati monitoring rendszert", a megbízó igényei alapján az alábbi modulokkal fejlesztettük tovább:
-KÖFOP tanácsadói modul;
-Mobil platformos hely és időbélyeg modul;
-Projekt és feladatkezelő modul;
-Kiküldetési rendelvény, Útnyilvántartás, Elszámolás modul.
A felhő alapú rendszert az SZPI 40 irodájában több mint 300 felhasználó használja.
Further information: https://www.ps.hu/megoldasaink?workflow
Together with the customer, we assess and define the goals / functions that the system must successfully fulfil during operation. Our goal is to collect all the information that may be required for the operation of the system. Based on the collected information, we prepare the requirement specification and build an initial system based on similar functions and existing components.
The project managers present the developed prototype. The end-users have the opportunity to test the funcionality of the software and point out what they think differently and what they would like to add.
Based on the feedbacks we refine the requirements. Every iteration complements the already developed prototype.
Based on the requirements, we are developing the system. This cycle is repeated until the end-users are satisfied with the functional operation of the system.
In this testing phase, we examine with different test cases whether the generated code can work with the rest of the software (integration tests). We also test the response times and the processing speed for different workloads and configurations (performance test). We check the compliance of the system also for data security and data protection with the the state-of the-art methods.
The first step in the training process is to train the testers who are participating in the system acceptance test. In the next phase, we train the key users and end users. The operators and system administrators are educated and coached continuously throughout the training process.
The live start of the system can take place when the acceptance tests are successfully completed and the users are trained.
In case of any need for modifications, changes or additional features in the system, we are at the customer’s disposal. We are ready to deliver the new releases during the continuous operation of the system.